مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

با توجه به صنعتی شدن تولید محصولات غذایی و پیامدهای ناگوار در بعضی از این محصولات بدلیل روش نادرست تولید،وجود مواد نگهدارنده،استفاده از مواد اولیه نامرغوب و موارد بسیار دیگر ما در اینجا بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه روش تولید و یا فروش محصولات غذایی سنتی ،محصولاتی را با خواص پیشگیری و درمان که در طب قدیم نیز مصارف ویژه ای داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.
یکی از فعالیتهای گروه دُووا فود در زمینه فروش قارچ کفیر دانه برنجی با کیفیت عالی و قدرت تکثیر بالا و همچنین محصولات لبنی مرتبط مانند دوغ و ماست و کشک و .... کفیر می باشد.لذا با مراجعه به سربرگ تماس با من در سایت با ما در ارتباط باشید.
سپاس

بایگانی

کفیر نوشیدنی ترش و گازداری است که از تخمیر شیر به دست می آید. این نوشیدنی خوش طعم، در واقع یکی از قدیمی ترین محصولات شیر است که سرمنشأ آن به کوه های قفقاز نسبت داده می شود. کفیر سرشار از ویتامین و مواد معدنی است.

این نوشیدنی تخمیری عطر و طعم خوشی دارد و به ذائقه ایرانیان نزدیک است. نام کفیر از زبان ترکی گرفته شده است. قسمت اول آن از واژه "کف" (Kef) در زبان ترکی به معنای "لذت بخش" است.

این نوشیدنی سرشار از ویتامین و مواد معدنی، از جمله ویتامین های ب، ب1، ب12، کا و همچنین دارای منیزیم، کلسیم و فسفر است. این خواص حاصل از اسید لاکتیک، دی اکسیدکربن، اتیل الکل و ترکیبات آروماتیک موجود در دانه های کفیر در خلال تخمیر هستند.

                    

خواص کفیر

کفیر محصول تخمیر شیر در مجاورت دانه های کفیر است. میکرواورگانیسم های دانه های کفیر غیربیماری زا هستند. آنها ترکیبی تغییرپذیر دارند و این بستگی به عواملی همچون منبع چربی شیر، ترکیب دانه ها و روش فرآوری آن دارد. کفیر را می توان از شیر گاو، گوسفند و بز و همینطور از شیر سویا تهیه کرد.

این محصول لبنی برای سیستم عصبی آرامش بخش است، بر عملکرد صحیح کلیه و کبد ، سهولت هضم، تقویت سیستم ایمنی تأثیر بسزایی دارد و اختلالات خواب و افسردگی را کاهش می دهد.

کفیر در رژیم های لاغری توصیه می شود زیرا از عوارض جانبی رژیم بر روی دستگاه عصبی جلوگیری می کند.

دانه ها کفیر به شکل گل کلم هستند و هر دانه 3 تا 20 میلی لیتر قطر دارد. آنها خود به خود به رشد و تکثیر ادامه می دهند. مقدار دانه های کفیر تقریبا هر 14 روز دوبرابر می شود. باکتری های کفیر دی اکسیدکربن و مقدار کمی الکل تولید می کنند. این مقدار بستگی به مدت زمانی دارد که در طی آن کفیر تهیه می شود و معمولا بین دو دهم درصد تا دو درصد است.

در عین حال در نتیجه تخمیر، مقدار لاکتوز موجود در شیر بسیار کاهش می یابد. از این رو کفیر نوشیدنی مناسبی برای کسانی است که مشکل عدم تحمل لاکتوز دارند.

این نوشیدنی تخمیری همچنین می تواند با داشتن انواع ویتامین ها و مواد مغذی جایگزین خوبی برای نوشیدنی های مصنوعی باشد، به ویژه نوشابه های گازدار که دارای مواد شیمیایی مضر هستند.

                     


mohammad abdollahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی