مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

با توجه به صنعتی شدن تولید محصولات غذایی و پیامدهای ناگوار در بعضی از این محصولات بدلیل روش نادرست تولید،وجود مواد نگهدارنده،استفاده از مواد اولیه نامرغوب و موارد بسیار دیگر ما در اینجا بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه روش تولید و یا فروش محصولات غذایی سنتی ،محصولاتی را با خواص پیشگیری و درمان که در طب قدیم نیز مصارف ویژه ای داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.
یکی از فعالیتهای گروه دُووا فود در زمینه فروش قارچ کفیر دانه برنجی با کیفیت عالی و قدرت تکثیر بالا و همچنین محصولات لبنی مرتبط مانند دوغ و ماست و کشک و .... کفیر می باشد.لذا با مراجعه به سربرگ تماس با من در سایت با ما در ارتباط باشید.
سپاس

بایگانی

کفیر دارای فوایدی برای سیستم ایمنی بدن است و شما می‌توانید با اطمینان آن را هر روز استفاده کنید. این نوشیدنی حاوی سطح بالایی از تیامین، B12، کلسیم، فولات و ویتامین K است. کفیر منبع خوبی از بیوتین است که به بدن در جذب سایر ویتامین‌های گروه B کمک می‌کند.


   

انسان همواره به سلامتی و بهره بردن از مواد غذایی طبیعی سالم و چگونه غذا خوردن برای حفظ سلامت می‌اندیشد. یکی از این مواد غذایی کفیر است. کفیر غذایی  شگفت‌انگیز است  که مصرف آن توسط بسیاری از پزشکان و کارشناسان تغذیه توصیه می‌شود. اگر شما در مورد افزایش ایمنی و انرژی روزانه خود جدی هستید، مواد غذایی تخمیر شده را به رژیم غذایی خود اضافه کنید. یکی از بهترین مواد غذایی تخمیر شده کفیر است.

باکتری‌های خوشمزه و مفید:

ماست و کفیر، به عنوان فراورده‌های سنتی شیر، حاوی باکتری‌های مفید متفاوتی هستند. ماست حاوی باکتری‌هایی است که دستگاه گوارش شما را تمیز نگه می‌دارد و تامین کننده مواد غذایی برای باکتری‌های لازم موجود در دستگاه گوارش است. کفیر نیز یک پروبیوتیک است، به این معنی که شامل باکتری‌هایی است که می‌تواند در دستگاه گوارش ایجاد ثبات کند.

کفیر و پروتئین‌هایش:

پروتئین‌های کامل موجود در کفیر به مرور و کم‌کم هضم شده و بنابراین به راحتی توسط بدن استفاده می‌شوند. کفیر منبع بزرگی از ویتامین‌ها، مواد معدنی، پروبیوتیک‌ها و انواع دیگر ترکیبات منحصربه‌فرد است که تا حد زیادی می‌تواند به سلامت عمومی و تندرستی شما کمک کند. توصیه اکید داریم که این ماده  مغذی را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

                

mohammad abdollahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی