مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

با توجه به صنعتی شدن تولید محصولات غذایی و پیامدهای ناگوار در بعضی از این محصولات بدلیل روش نادرست تولید،وجود مواد نگهدارنده،استفاده از مواد اولیه نامرغوب و موارد بسیار دیگر ما در اینجا بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه روش تولید و یا فروش محصولات غذایی سنتی ،محصولاتی را با خواص پیشگیری و درمان که در طب قدیم نیز مصارف ویژه ای داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.
یکی از فعالیتهای گروه دُووا فود در زمینه فروش قارچ کفیر دانه برنجی با کیفیت عالی و قدرت تکثیر بالا و همچنین محصولات لبنی مرتبط مانند دوغ و ماست و کشک و .... کفیر می باشد.لذا با مراجعه به سربرگ تماس با من در سایت با ما در ارتباط باشید.
سپاس

بایگانی
مقایسه نوشیدنی کفیر با شیر:

کفیر نوشیدنی حاصل از تخمیر شیر است و در مقایسه با شیر دارای فواید بسیاری می باشد.از جمله فواید بالای کفیر نسبت به شیر می توان به موارد زیر اشاره کرد:

میزان بیشتر باکتری ها و مخمرهای موجود در کفیر

میزان پروتئین بالای کفیر

کفیر حاوی اسیدهای آمینه بیشتری نسبت به شیر است٬ از آن جمله می توان تریپتوفان اسید را نام برد که ماده مناسبی جهت تمدد سیستم عصبی است.

میزان اسید لاکتیک بیشتر کفیر در مقایسه با شیر

وجود مقادیر زیاد اسید لاکتیک در کفیر فواید زیر را دارد:

مدت نگه داری محصول را طولانی می کند.

رشد باکتری ها را در محصول متوقف می کند.

مزه کفیر را مطبوع تر می کند.

قابلیت جذب پروتئین شیر را زیاد می کند.

تخلیه معده را تسریع می کند.

جذب کلسیم٬ فسفر و آهنرا افزایش می دهد.

ترشحات معدی را افزایش می دهد.

                                                               


 مقایسه نوشیدنی کفیر با ماست

  کفیر و ماست دو فرآورده لبنی هستند که هر یک دارای باکتری های سودمند متفاوتی می باشند.

ماست حاوی باکتری های سودمند گذرا است، که در محیط روده بزرگ و دستگاه گوارش فعالیت کرده و غذای لازم برای باکتری های مقیم در دستگاه گوارش را فراهم می کنند. اما باکتری های سودمند موجود در کفیر از نوع باکتری های سودمند مقیم بوده و در دستگاه گوارش می مانند و در حفظ باکتری های سودمند محیط دستگاه گوارش موثرند.

این باکتری ها قادرند بخشی از ترکیبات مضری را که به وسیله دیگر باکتری ها در دستگاه گوارش تولید می شود را خنثی کنند و این همان شاهکار کفیر است.

کفیر حاوی انواع مختلفی از باکتری های سودمند است که معمولا در ماست یافت نمی شوند، از آن جمله می توان به باکتری های زیر اشاره کرد:

باکتری لاکتوباسیلوس (Lactobacillus)، باکتری لئوکنوستوک(Leuconostoc)، باکتری های گونه استوباکتر(Acetobacter) و باکتری های گونه استرپتوکوکوس(Streptococus)، که تمامی این باکتری ها برای دستگاه گوارش بسیار مفید بوده و به نوعی به عملکرد دستگاه گوارش کمک می کنند.

کفیر همچنین حاوی مخمرهای سودمندی چون ترولا(Torula) و ساکارومایسز(Saccharomyces) می باشد که این دو مخمر باعث محدود شدن و حذف مخمر مضر پاتوژن در بدن می شوند.

کفیر مانع از ایجاد مخاط روده ای که اقامتگاه مخمرها و باکتری های مضر است شده و باعث تقویت دیواره روده ها می گردد. به همین علت روده ها عملکرد بهتری پیدا کرده و توانایی جذب بهتر مواد غذایی را پیدا می کنند.

کفیر نسبت به ماست کمک بیشتری به هضم غذا کرده و باعث جذب بهتر مواد غذایی شده و محیط دستگاه گوارش را از هرگونه باکتری و مخمرهای مضر تمیز می کند.

هضم کفیر نسبت به ماست آسان تر بوده و در نتیجه غذایی بسیار مناسب و مغذی برای کودکان، افراد مسن و همچنین افرادی که در هضم غذا دچار مشکل هستند، به شمار می رود.

                                                                  

کفیر انتخاب شما در مقابل دوغ های دیگر

همه ما از مضرات بی شمار نوشیدنی های صنعتی آگاهیم. نوشابه با ضررهای بی شماری از جمله سرطان زایی٬ ایجاد پوکی استخوان٬ چاقی٬ تاثیر بر کلیه ها و بسیاری مضرات دیگر که امروزه همه از آن آگاه هستند٬ محبوبیت گذشته را در میان مصرف کنندگان از دست داده است. بسیاری از ما دوغ را به عنوان نوشیدنی انتخاب می کنیم. اما آیا می دانید همین دوغ های صنعتی هم می توانند ضرر آفرین باشند؟با وجود عواملی مانند عدم رعایت بهداشت مناسب در روند تهیه دوغ ها٬ حمل و نقل نامناسب آن ها که معمولا در معرض آفتاب و به وسیله کامیون های بدون یخچال انجام می گیرد و نگه داری نامناسب دوغ ها در سوپرمارکت ها که بیرون از مغازه و در معرض آفتاب انجام گرفته و باعث ایجاد ترکیبات سرطان زا در آن ها می شود٬ دیگر نمی توان گفت که این دوغ های صنعتی نوشیدنی های سالمی هستند.
mohammad abdollahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی