مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

با توجه به صنعتی شدن تولید محصولات غذایی و پیامدهای ناگوار در بعضی از این محصولات بدلیل روش نادرست تولید،وجود مواد نگهدارنده،استفاده از مواد اولیه نامرغوب و موارد بسیار دیگر ما در اینجا بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه روش تولید و یا فروش محصولات غذایی سنتی ،محصولاتی را با خواص پیشگیری و درمان که در طب قدیم نیز مصارف ویژه ای داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.
یکی از فعالیتهای گروه دُووا فود در زمینه فروش قارچ کفیر دانه برنجی با کیفیت عالی و قدرت تکثیر بالا و همچنین محصولات لبنی مرتبط مانند دوغ و ماست و کشک و .... کفیر می باشد.لذا با مراجعه به سربرگ تماس با من در سایت با ما در ارتباط باشید.
سپاس

بایگانی
مخمرهای کفیر با تولید اسیدفولیک از بروز کم خونی به ویژه در زنان باردار پیشگیری می کند .
                                                                                

به گزارش دکترمن علی اکبر کمالی کارشناس صنایع غذایی با  بیان این که مخمرهای نوشیدنی کفیر قادر به ساخت اسیدفولیک در بدن  است،گفت: کمبود اسیدفولیک در زنان باردار بسیار  شایع است اما مصرف این نوشیدنی به نحوی معجزه آسا موجب پیشگیری و درمان کم  خونی و بسیاری از بیمارها می شود.

وی در خصوص خواص درمانی کفیر خاطر نشان کرد: اصلاح سیستم گوارشی در زمان  مصرف داروهای آنتی بیوتیک، افزایش حرکات روده، رفع یبوست، پوکی استخوان،  آلرژی، اسهال و ضد عفونی کردن روده از مهمترین خواص این نوشیدنی مفید است.

این کارشناس تاکید کرد: بیمارانی که مبتلا به عدم تحمل لاکتوز شیر هستند  باید کفیر مصرف کنند چون ارگانیسم های آن قابلیت تجزیه لاکتوز شیر را  دارند.

کمالی افزود: درمان اختلالات گوارشی اسهال، فشار خون،‌کنترل بیش فعالی از دیگر خواص مفید این ماده غذایی است.

وی اظهار داشت: کفیر، مانع تکثیر باکتری های ترشح کننده سموم پوست و مو شده و در نتیجه موجب زیبایی پوست و تقویت سیستم ایمنی بدن می شود.

این کارشناس تصریح کرد: مخمرهای نوشیدنی کفیر سرشار از ویتامین های گروه b، نیاسین، پیردوکسین و اسیدفولیک است که برای زنان باردار معجزه می کند.

شایان ذکر است :نوشیدنی کفیر سرشار از فیبر، کلسیم و پروتئین است.

این نوشیدنی مجموعه باکتریهای مفید و زنده است که در تنظیم فشار خون نیز نقش مهمی دارد.
mohammad abdollahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی