مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

با توجه به صنعتی شدن تولید محصولات غذایی و پیامدهای ناگوار در بعضی از این محصولات بدلیل روش نادرست تولید،وجود مواد نگهدارنده،استفاده از مواد اولیه نامرغوب و موارد بسیار دیگر ما در اینجا بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه روش تولید و یا فروش محصولات غذایی سنتی ،محصولاتی را با خواص پیشگیری و درمان که در طب قدیم نیز مصارف ویژه ای داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.
یکی از فعالیتهای گروه دُووا فود در زمینه فروش قارچ کفیر دانه برنجی با کیفیت عالی و قدرت تکثیر بالا و همچنین محصولات لبنی مرتبط مانند دوغ و ماست و کشک و .... کفیر می باشد.لذا با مراجعه به سربرگ تماس با من در سایت با ما در ارتباط باشید.
سپاس

بایگانی

متچینکف یکی از محققین دانشگاه نیوجرسی آمریکا٬ در مورد علل پیری زودرس معتقد است که وجود مواد حاصله از فعالیت های میکروب های ناشی از گندیدگی در روده باعث پیری زودرس و کوتاهی عمر می شود و مصرف شیرهای تخمیری مانند کفیر با تغییرات PH محیط روده مانع رشد و نمو و فعالیت این باکتری های مضر شده و در نتیجه موجب ازیاد عمر می گردد. بنابر این به شما توصیه می گردد حتما روزانه ۱ الی ۲ لیوان کفیر به عنوان نوشیدنی در وعده های غذایی خود جا دهید که همیشه شاداب باشید.


                                                                            


ویتامین های موجود در کفیر:

کفیر حاوی ویتامین های گروه B از جمله B1 و B12 و ویتامین K است که در عملکرد صحیح کلیه ها٬ کبد و سیستم عصبی نقش به سزایی دارد.


دانه های های کفیر: 

دانه‌های کفیر، مخلوطی از باکتری‌های سودمند (لاکتوباسیل، لاکتوکوکوس، لوکونوستوک، استوباکتر) و مخمرها (مخمر لاکتوزی و مخمر غیر لاکتوزی) با حالت پلی ساکاریدی می‌باشد.دانه‌های کفیر، در ظاهر شبیه تکه‌هایی از گل کلم یا مرجان و رشته‌ای از دانه‌ها با قطر دایره ۳-۲۰ میلی متر می‌باشند.

دانه‌ها شبیه ژلاتین سفید یا ذره‌های زرد رنگ و ترکیبی از ۱۳٪ پروتئین با وزن خشک و ۲۴٪ پلی ساکارید هستند و نقل و انتقال شیر در دمای اتاق یا در حرارت ۲۲ درجه سانتیگراد منجر به بی ثباتی دانه‌های کفیر کشت داده شده می‌شود.

ترکیب میکروبی استارتر دانه کفیر شامل؛ لاکتوباسیلوس، استرپتوکوکوس، اسید لاکتیک و مخمر است که در دو کشت به صورت هفتگی و به مدت ۷ هفته شمارش می‌شوند. دانه‌های کفیر دارای خاصیت دائمی هستند که رشد و تکثیر خود را ادامه می‌دهند تا جمعیت آنها همیشه ثابت و استوار بماند، همچنین این دانه‌ها دارای ویژگی‌های کلی ضد باکتریایی و ضد قارچی می‌باشند. استارتر دانه کفیر، توسط مرکز تحقیقات کشاورزی والون(سازمان بررسی کیفیت محصولات کشاورزی) تهیه می‌شود. دانه کفیر در انگلستان به سهولت در دسترس نبوده و بسیار گران می‌باشد.

                                                                      

در این بخش روش استغاده از نوشیدنی کفیر برای برخی بیماری ها توضیح داده شده است.

*در ناراحتی های گوارشی٬ کبدی٬ زخم معده و فشار خون بالا مقدار ۱ الی یک ونیم لیتر در روز تا حصول نتیجه و پس از آن روزانه نیم لیتر مصرف شود.

*در طول ۱۲ ماه زخم معده التیام می یابد و از عود آن جلوگیری می شود.

*در ناراحتی های قلبی و عروقی روزانه یک لیتر توصیه می شود.

*در بیماری های جلدی و اگزما ۱ لیتر٬ در ضمن می توان از ماده مذکور روی پوست محل ضایعه در شب مالید وصبح شستشو نمود.

*در گرفتاری های عصبی هر روز همراه غذا یک لیتر مصرف شود.

*جهت رفع بی خوابی شب هنگام به میزان نیم لیتر یا کمتر

*جهت رفع بی اشتهایی ۱ ساعت قبل از غذا ۱ لیوان مصرف شود.

*جهت جلوگیری از پیری زودرس روزانه ۱ تا ۲ لیوان مصرف شود.

 

نوشیدن روزانه ۱ تا ۲ لیوان کفیر برای داشتن پوستی شاداب توصیه شده است.

از کفیر می توان برای پاک کردن آرایش نیز استفاده کرد٬ تهیه این پاک کننده آرایش بسیار ساده است. شما تنها به یک قاشق چای خوری روغن بادام و دو قاشق غذا خوری دوغ کفیر نیاز دارید. بعد به کمک یک پنبه می توانید از این پاک کننده طبیعی استفاده کنید و اثر معجزه آسای آن را روی پوستتان احساس کنید.


یک ماسک زیبایی طبیعی و آسان:

                                                                             

برای تهیه ماسک زیبایی از کفیر می توانید از باقیمانده کفیر که به شیشه تهیه آن می چسبد استفاده کنید. کفیر با اثر سفت کننده و مرطوب کننده خود به پوست شما شادابی بسیاری می بخشد. تنها کافی است کفیر را روی صورت خود به مدت ۱۵ دقیقه قرار دهید و سپس با آب بشویید. حتما شما هم اثر آن را روی پوستتان احساس خواهید کرد. 

mohammad abdollahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی