مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

ارائه راهکار تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

مشاوره،تولید و فروش محصولات غذایی خانگی

با توجه به صنعتی شدن تولید محصولات غذایی و پیامدهای ناگوار در بعضی از این محصولات بدلیل روش نادرست تولید،وجود مواد نگهدارنده،استفاده از مواد اولیه نامرغوب و موارد بسیار دیگر ما در اینجا بر آن شدیم تا علاوه بر ارائه روش تولید و یا فروش محصولات غذایی سنتی ،محصولاتی را با خواص پیشگیری و درمان که در طب قدیم نیز مصارف ویژه ای داشته به شما عزیزان معرفی نماییم.
یکی از فعالیتهای گروه دُووا فود در زمینه فروش قارچ کفیر دانه برنجی با کیفیت عالی و قدرت تکثیر بالا و همچنین محصولات لبنی مرتبط مانند دوغ و ماست و کشک و .... کفیر می باشد.لذا با مراجعه به سربرگ تماس با من در سایت با ما در ارتباط باشید.
سپاس

بایگانی

کفیر یک نوشیدنی ترش و گازدار و یک فرآورده حاصل از تخمیر شیر است. در حقیقت کفیر یکی از قدیمی‌ترین فرآورده‌های شیر است که سرمنشاء آن را به سرزمین قفقاز نسبت داده‌اند...

مردمان قفقاز به داشتن عمری طولانی شهرت دارند که یکی از علت‌های آن را مصرف محصولات لبنی بویژه ماست و کفیر می‌دانند. برای تهیه کفیر، دانه‌های کفیر را به شیر تلقیح می‌کنند. دانه‌های کفیر شامل باکتری‌ها و مخمرهای خاصی هستند که در واقع مسوول ایجاد طعم ترش و گازدار کفیر هستند. کفیر در درمان بیماری‌های مختلف نقش موثری داشته و در مقایسه با ماست علاوه بر باکتری‌های زنده از ویژگی‌های تغذیه‌ای بیشتری برخوردار است.

                     

ویژگی‌های تغذیه‌ای و درمانی کفیر

کفیر منبع کامل پروتئین بوده و حاوی تعداد زیادی از اسیدهای آمینه ضروری برای سلامت بدن است. از جمله این اسیدهای آمینه تریپتوفان بوده که ماده مناسبی برای تمدد سیستم عصبی است. از آنجا که این محصول موجب جذب و ذخیره کلسیم و منیزیم می‌شود، در نتیجه در تقویت سیستم عصبی موثر است و در افرادی که از بی‌خوابی و استرس رنج می‌برند می‌تواند آرام‌بخش و کمک‌کننده باشد.

کفیر محصول غنی از آنزیم بوده و حاوی میکروارگانیسم‌های مفیدی است که به تعادل اکوسیستم داخلی بدن کمک کرده و به علت داشتن مخمرهای مفید باعث کنترل و از بین رفتن مخمرهای پاتوژن در بدن می‌شود.

نوشیدنی کفیر به عنوان منبع غنی از ویتامین K ، کلسیم و پتاسیم به شمار می‌رود. لذا در متعادل کردن فشار خون تاثیر بسزایی دارد.

این محصول منبع بسیار مهمی از ویتامین‌های گروه B خصوصا ویتامین 21 B و 1 B می‌باشد. همچنین این محصول به سیستم گوارشی کمک می‌کند تا سایر ویتامین‌های این گروه بیشتر جذب بدن شده و کمک شایان توجهی در شادابی پوست و بالا بردن طول عمر دارد.

mohammad abdollahi

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی